reklama

Sulawesi, Indonézia 2006 - časť III. (foto príloha)

Fotky som nefotil ja, no s láskavým nedovolením som si ich požičal z M.C. Diving Bunaken, u ktorých som bol ubytovaný. Dúfam, že mi to odpustia.

Písmo: A- | A+
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Obrázok blogu

Jaro Kráľ

Jaro Kráľ

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

rád spoznávam, cestujem a trošku potápam. zaujímam sa o Buddhizmus Diamantovej cesty.ale inak obyčajný chalan, nesmelý a tichý :oP :o))))) Zoznam autorových rubrík:  Cestovanie

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu